ضرورت نماشویی در فصل زمستان
نوشته شده توسط : admin

در فصل پایانی سال یا همان زمستان تعداد زیادی از افراد به فکر نماشویی ساختمان خود می افتند، به طور مثال در ماه اسفند  افراد می خواهند یا با رنگ کردن نمایشان یا نماشویی،  ساختمان خود را به زیبایی اولیه برسانند و همیشه بر سر این دوراهی قرار می گیرند که کدام گزینه بهتری می تواند باشد. نماشویی ساختمان می تواند جرم و آلودگی های سخت را از سطح نما بر طرف کند و چهره نما را زیبا کند و به لحاظ قیمت به صرفه تر از رنگ کردن یا تعویض نما است. اگر سنگ های نمای شما دچار لغزندگی و یا شکستگی شده اند باید آن ها را پیچ رولپلاک کنید تا دیگر این اتفاق برای شما به وجود نیاید، عمل پیچ رولپلاک باید بعد از نماشویی ساختمان اجرا شود. در فصل زمستان بهتر است از قبل اخبار هواشناسی چک شود و بعد نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید زیرا احتمال بارش باران یا برف بسیار زیاد است و می تواند عمل نماشویی را به تعویق بیندازد.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان

بعد از نماشویی ساختمان می توانید از دوده و سیاهی های نما جلوگیری کنید، موادی همچون رزین و نانو می توانند تا مدت ۵ سال مانع نفوذ هر گونه آلودگی به سطح ساختمان شما شوند. این نوع پوشش ها باید توسط افراد متخصص و با تجربه تیم نماشویی به اجرا در بیاورند زیرا کار با این نوع مواد و میزان مصرف آن ها بسیار مهم است و اگر خطایی در هنگام مالیدن این مواد به سطح نما به وجود آید می تواند باعث ضرر های زیادی بشود. برای اینکه بدانید بهترین روش برای نماشویی در فصل زمستان  چیست و چگونه می توانید با کمترین هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان در فصل زمستان و تاثیر آن بر محیط

در فصل زمستان که آخرین فصل قبل از آغاز بهار و سال نو شمسی است بهتر است همزمان با خانه تکانی های خود به فکر نمای ساختمان هایمان نیز باشیم تا بتوانیم جلوه شهرمان را مانند فضای داخلی ساختمان خود زیبا کنیم. باید گفت با روش های نوین نماشویی ساختمان با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان می توانید نمای ساختمان خود را به همان حالت زیبای اولیه برسانید .

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

ضرورت نماشویی در فصل زمستان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: